onsdag den 30. marts 2011

The hairy world!;)


Så stødte jeg ind i fashiongirl.dk. Dette er en hjemmeside som primært sælger extensions meget billigt. Som hardcore X-Bruger af hår extension synes jeg at priser er i hele taget lige meget, fordi du kan være heldig og være uheldig, et er vigtigt og det er at bruge det med måde. Hvis jeg ser tilbage på mine platinblond 60 cm langt hår dage, kan jeg godt se nogle grusomme tilfælde af forkert påsætning samt overdrevet brug af clips. Det slider håret enormt meget og nu efter at være extensionsfri i 2 år er mit hår ved at komme sig af at blive misbrugt i flere år. Jeg vil ikke fråråde jer at bruge extensions, men at blruge det med måde og brug tid til at pleje håret så godt som muligt. Jeg synes at det er meget lækkert at have extensions hjemme til specielle events så man føler sig speciel smuk, men ikke hver dag for mit vedkommende. Jeg vil helt sikkert bestille fra fashiongirl.dk engang jeg falder i extensions hullet, for hvem vil ikke have langt smukt hår? :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar