mandag den 28. marts 2011

Lucky nr. 7 !;)


Britney is Back...
I dag fik jeg endelig fat i det nye Britney album, først og fremst køber jeg det fordi at jeg er meget spændt at se hvordan dette album er i forhold til de andre er (synes ikke at de sidste 2-3 album er noget at sige hurra om)..Men ja man danser selvfølgelig til hendes numre på livet løs på dansegulvet. Først er hendes musik meget positiv og man kommer ikke i dybe tanker når man lytter efter hendes musik. Selv synes jeg at hold it against me (nr.2 på pladen) og till the world ends (nr.1 på pladen) er rimelig okay i forhold til hvad hun har haft at byde de sidste år. Femme fatale hedder hendes nye album som er cd nr.7 lavet af popprinsessen. Hold it against me var oprindeligt skrevet til sangfuglen Katy Perry, men Britney endte med at lave sangen som hitter hele verden over. Hun har også en ny sang hvor Will.i.am er med og den hedder Big Fat Bass og er nr. 8 på den nye cd, dette tegner godt. Om Britney er musikalsk eller ej, jeg elsker at lytte til hende og danse løs til hendes poppede toner.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar