torsdag den 16. august 2012

O.P.I Nail lacquer

Siger disse linjer dig noget: road house blues, honk if you love opi, ski teal we drop og get in the expresso lane? For mig siger det at jeg har købt nyt neglelak til vinter 2012:) Jeg har købt 4 neglelakker med fire forskællige mørke farver. Farverne er en mørk lilla, mørk boudoir farve, mørk partrol farve og så en son navnet siger expresso farve. Jeg fik et godt tilbud hvor jeg fik 4 stk taxfree ombord Norrøna for 300,-, dette kan virke lidt meget MEN man kan virkelig mærke at det er en kvalitets neglelak. Jeg har lige åbnet for den første og nu er mine negle pyntet med Opi expresso. O.P.I har alle verdens farver at vælge fra, men jeg har valgt de farver som jeg tror vil hitte vinter 2012.






OPI’s reputation is built on its commitment to quality, safety, innovation and excellence – a commitment it honors with every product, every day.






Dette billede viser bedre hvor mørke farvene er på neglene.

GOD WEEKEND

BSivertsen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar